marți, 7 septembrie 2010

Multumiri din suflet

Ca sa nu ma repet in raspunsuri la comentarii, mai bine va spun aici cum stau lucrurile in momentul de fata.
Pe vremea cand  eu nu aveam  blog si doar le vizualizam pe cele recomandate, ma uitam cu admiratie cum se ofereau cadouri intre artizani, in semn de admiratie pentru munca lor. Trebuie sa recunosc ca eram siderata, ma intrebam cum poti oare ajunge sa primesti astfel de cadouri virtuale. Fiica mea cea "mica", Laura, vazand ca am spor in noua mea pasiune quilling, m-a ajutat sa imi fac blog si asa, incet, incet, incerc  sa ma descurc prin hatisul asta. Acum, surpriza mare a venit in momentul in care am vazut ca lucrarile mele au placut si am primit primul cadou virtual, apoi urmatoarele. Multumesc din suflet  L.J. , Cameleonic, Stef. Ma voi stradui sa invat unde se pot posta, cum sa le dau mai departe, cum sa confectionez si eu un cadou si cum sa il ofer. Pana atunci, va rog muuuuult sa nu va suparati pe mine daca nu am transmis inca mai departe cadourile primite. Promit sa o fac cat mai curand, chiar daca timpul meu liber este foarte limitat. Mult succes la toate "furnicutele" care dau dovada de imaginatie, talent si multa indemanare!
Trebuie sa multumesc si acelora care m-au incurajat prin aprecieri sincere, familiei, prietenilor,  celor care au cumparat lucrari si au revenit cu comenzi. Ei m-au convins ca pot continua cu acest hobby care, pur si simplu m-a robit.

Un comentariu:

  1. Sunt absolut superbe creatiile tale! Felicitari si mult spor in continuare! >:D<

    RăspundețiȘtergere