vineri, 5 noiembrie 2010

Lucrari pentru ultimul targ din toamna asta


Pentru ca luni e mare sarbatoare, m-am gandit sa fac cateva felicitari si nu numai.

o felicitare
20 lei


(vandut)






















(vandut)










(vandut)











 (vandut)
Si alte...jucarele

invitatie la cafea
30 lei







Rita veverita si colectia ei de ghinde
40 lei
(vandut)











o miniatura de lotus
20 lei  (vandut)






Tabloul asta e o comanda dar l-am postat pentru vreau sa imi ramana amintirea lui.
50 lei (vandut)


4 comentarii:

  1. buna numele meu este mariana radovici sunt din Galati si vreau sa te felicit pt inspratia de care dai dovada cu fiecare postare pe blogul tau pe care-l vizitez zilnic, de cand am descoperit acum cateva luni tehnica quilling. am incercat si-n mare am reusit sa creez, normal la o scara mai amatoriala, multe din creatiile tale din quilling, insa singura problema pt mine este ca nu reusesc sa inteleg cum reusesti sa faci florile gen cele de pe felicitarea rosie sau cele de pe cea mov, sau chiar cele din tablou. oricat as incerca nu-mi pot da seama cum reusesti sa le imbini sa-ti iasa atat de reusite, si mereu ma descurajez deoarece dupa ce le-am vazut la tine am decis ca pt nunta mea anul in noiembrie as vrea sa-mi fac singura invitatiile. in speranta ca ma vei ajuta sa-mi indeplinesc visul astept sa ma "luminezi". ma poti contacta pe adresa mea de mail ma_radovici@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mariana. Ma bucur ca am asa o vizitatoare fidela. Te voi contacta pe adresa personala si te ajut cu placere sa-ti implinesti visul. Nu ai nevoie decat de rabdare si vointa. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte talentata. Vad numai lucruri frumoase pe blogul tau. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Amy de vizita si maa bucura nespus ca ti-au placut lucrarile de pe blogul meu. Te mai astept.

    RăspundețiȘtergere