marți, 21 iunie 2011

Cursuri pentru cei interesati

In primul rand imi cer scuze fata de cei care m-au rugat sa abordez acest subiect, ca o fac cu ceva intarziere. Sper ca nu s-au plictisit sau au renuntat sa ma urmareasca.
Pentru ca la targurile la care am participat m-au intrebat multe persoane daca nu vreau sa dau lectii la copii si sa-i initiez in tehnica quilling, m-am gandit sa formez mai intai o grupa mica (de maxim 5-6 copii) cu care sa lucrez o data pe saptamana (sau la doua saptamani), de preferat sambata dimineata intre orele 11-13. Intervalul orar poate varia usor.
Ma gandesc ca sedinta sa dureze doua ore, voi pune la dispozitie materialele necesare (instrumente, hartie alba) si, pe masura ce fiecare copil va stapani tehnica suficient de bine, va incepe a face lucrari cu hartie colorata pe care sa le ofere celor dragi.
Pentru diversificarea activitatii, putem alterna cursurile de quilling cu cele de pictura, fiica mea fiind dispusa sa lucreze cu ei in aceleasi conditii.
Costul unei lectii este de 50 lei, pret in care sunt incluse toate materialele si accesoriile, instrumentele necesare. Lucrarile efectuate sunt luate de copii acasa. Sucuri si prajituri sunt oferite din partea casei dar, doar cu indrumarea (recomandarea) parintilor.
Deci, ii rog pe aceia care sunt interesati sa ma contacteze aici sau pe e-mail si, daca se formeaza o grupa, trecem la lucru. Nu o sa lucrez cu mai multi copii pentru a avea timp sa acord atentie fiecaruia in parte, sa urmaresc ce fac si, la urma urmelor, nici nu am o casa foarte mare, ca deschideam o gradinita. :))
Multumesc tuturor acelora care mi-au apreciat munca si m-au indemnat sa fac acest pas.
Cei care vor sa vada si lucrarile de pictura ale fiicei mele Laura, ii invit sa urmareasca blogul
http://obiecteunicat.blogspot.com/
 
Va astept cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu