luni, 18 iulie 2011

Premiu dulce de vara

Am primit din partea lui Moni un premiu..... tare dulce si ii multumesc tare mult. Sper sa reusesc de aceasta data sa ma achit de obligatiile asumate odata cu primirea acestui premiu ce ma onoreaza.
O sa aleg acum si la cine sa transmit apetisantul premiu. Ordinea este aleatorie, fara o logica (daca incercati s-o cautati :) )

1. Laura
2. Atelier B design
3. Ella
4. Victoria
5. Mihaela
6. Mirela
7. Firimitura
8. Cristina

Acum partea si mai dificila... sa scriu despre mine?! In primul rand ma gandesc la defecte ca
laudatorii... au iesit la pensie :))
1. Nu ma impac cu decalajul dintre varsta fizica si cea.... sufleteasca
2. M-am indragostit iremediabil de hartie, adica de quilling
3. Visez la ziua in care timpul sa fie prietenul meu statornic, nu unul grabit 
4. Imi plac la nebunie excursiile in mojlocul naturii sau in locuri pitoresti
5. Nu imi plac laudele nemeritate
6. Imi doresc ca mintea sa-mi ramana limpede si inventiva
7. Iubesc dulciurile, fiind o pofticioasa (la premiul asta am salivat mult de pofta)

Hmmm, parca n-a fost asa greu, zic acum dupa ce am terminat. :)
Le doresc "premiantilor" sa le mearga excelent in ceea ce fac si sa prospere cu fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu