marți, 31 ianuarie 2012

Girafa si primele casete cu flori

La provocarea unei prietene care a facut o zebra dupa modelul de aici, am facut-o si eu pe doamna Girafa. 
Poate ii voi face si ei o zebra, sa-i tina companie. Figurina are cca.7cm inaltime.

Cum afara este un ger de crapa pietrele, am simtit nevoia unei adieri primavaratice. Asa ca, "am cules" primii ghiocei si i-am asezat intr-un cos impletit. Ansamblul este montat intr-o caseta din carton cu dimensiunea de 10x10cm si adancime de 3cm, cu fereastra transparenta si capac decorat discret pe spatele caruia se poate scrie un mesaj. In acelasi tip de cutie a inflorit si o floare origami. Voi mai face cutii cu flori si in alte combinatii de culori.





5 comentarii:

  1. Foarte dragute,chiar scumpitele foc ,imi plac tare mult.Pacat ca nu se vede prea bine caseta-(n-am nici eu un aparat profesionist)
    cu drag,aureliaeugenia

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, ma bucur ca iti plac. Din pacate, la capitolul poze, momentan nu se poate mai mult din motive tehnice. La urmatoarele, incerc sa pun poze cu piesele inainte de asamblare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador ghioceii tai, iar caseta este o idee de cadou geniala. Multumesc ptr inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am intrat în căsuţa de hârtie unde m-a întâmpinat motănaşul cel negru, girafa ce mă privea dintr-o parte... Staţi, măi, nu am să fur ghioceii, nici floarea cea roşie, am intrat doar să le văd, să le admir, să o pup pe stăpână şi să îi urez "Spor la treabă!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc draga Viorica de vizita. Cu furatul...ti-a luat-o altcineva inainte.:)) Nu mai am decat girafa, ca nu am vrut sa o scot din casa. Intre timp am facut si eu zebra, sa-i tina companie. O sa postez curand poze. Spor si tie la treaba!

    RăspundețiȘtergere